Trygghet i buren

Sv: Trygghet i buren

Mina katter älskar sina transportburar, vi har alltid haft dem uppställda här hemma och det är några av favoritplatserna. De har aldrig haft något emot att bli transporterade. Dimma springer alltid in i buren så fort man ställer fram den i hallen, då ska man ju UT nånstans! :D Hon blir alltid lika förnärmad när hon inte får följa med. Men väl i bilen så gnäller hon såklart, ifall hon inte är på extra bra humör och får åka i samma bur som kompisen. :p

Grannarna när Cirrus var liten:

cirrusdimma18.jpg

/Erica

Sv: Trygghet i buren

Hej min ragdollhane gör precis likadant. Varjje gång vi åker iväg någon stans så låter jag buren stå kvar framme så han kan gå och lägga sig i den om han vill vara i fred. Jag har bestämt att när katten är i buren så ska ingen komma och ta ut honom eller gosa med honom. när han är där inne så ska han vaera ifred. Det är en jättebra regel som funkar görbra :bump:

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
1 159
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix