Trur fra Kjartansstöðum

Sv: Trur fra Kjartansstöðum

Han åkte ju ut i veckan och vad jag vet är inga bedömningar igång än. På worldfengur är de rätt så uppdaterade, kolla där.

Finns ingen bedömning på honom registerad på WF i alla fall. Men det kanske kommer? Men visst han är ändå åtta år nu...
Men har ju grymt stark stam och kanske att hans avkommorna visar framfötterna snart? Ganska många av dem är ju ändå fem år i år.

Jag har nu fatt bekræftat att han ær ovisad...

Ær eventuellt lite sugen pa att köpa en tvaaring efter honom... Jag tycker att han ær vældigt fin och har bra stamtavla.. men jag vet inte med obedömd. Nagon som sett honom ridas?

Liknande trådar

Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Jag vill göra ett släktträd med foton at barnen. Stora sonen fragar om hur gammelmormor osv sag ut, sa det verkar vara ett bra sätt dels...
Svar
1
· Visningar
406
Senast: Balahé
·
Hästvård hej jag tänkte bara kolla med er ifall någon vet hur mycket man kan klippa en islandshäst på vinter utan att den behöver täcke? Jag...
Svar
3
· Visningar
1 158
Senast: Boj
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 015
Senast: Corminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar