@hastflicka
Tack för utförlig förklaring!
Tack för utförlig förklaring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suck. Innan du pinkar ner benen av pur lycka över vad du tror dig veta, läs boken. Det har jag gjort och det hade gett mig mer livskvalitét attt läsa svensk damtidning. Just sayin'.Så har Michael Wolffs bok "Fire and Fury - inside the Trump White House" kommit ut.
Det får bli dagens boktips.
DN's Niklas Ekdahl recenserar på 1½ sida i pappersupplagan, här är länk bakom betalvägg:
https://www.dn.se/nyheter/varlden/u...bakslaget-hittills-for-trumpadministrationen/
"Något av det mest underhållande som skrivits om politik. Du skrattar och skakar på huvudet under 336 sidor - tills du minns att det inte är fiktion."
Väldigt mycket runt Donald Trump består av Fake News, tänjningar på sanningar och genande i kurvor. Så av vilken anledning skulle då en bok om honom behöva vara exakt och precis in i varje detalj, underbyggd med källhänvisningar och kontrollerbara citat?Suck. Innan du pinkar ner benen av pur lycka över vad du tror dig veta, läs boken. Det har jag gjort och det hade gett mig mer livskvalitét attt läsa svensk damtidning. Just sayin'.
(Observera att detta är CNN. Den mediastation som hatar Trump djupt)
Är det någon som följer hela den sorglustiga historien med Stormy Daniels? När Bill Clinton var i full gång med diskussionen om oralsex i Oval Office och sperma på byxor trodde jag vi nått botten, men det här slår alla rekord.
Att Trump har haft sex med Daniels är irrelevant, de är båda vuxna människor och det var helt ömsesidigt. Men det är hur han, och hans inkompetenta advokat Michael Cohen, har uppträtt efteråt och att han så öppet har ljugit som är oacceptabelt. Ronald Reagan brukade kallas teflonpresidenten men Trump slår honom med hästlängder.
Vi drog den jämförelsen vid frukostbordet i morse...Är det någon mer än jag som börjar bli rädd för vad Trump håller på att ställa till med i Syrien? Känns som en dålig RL version av Wag the Dog
Är det någon som följer hela den sorglustiga historien med Stormy Daniels? När Bill Clinton var i full gång med diskussionen om oralsex i Oval Office och sperma på byxor trodde jag vi nått botten, men det här slår alla rekord.
Att Trump har haft sex med Daniels är irrelevant, de är båda vuxna människor och det var helt ömsesidigt. Men det är hur han, och hans inkompetenta advokat Michael Cohen, har uppträtt efteråt och att han så öppet har ljugit som är oacceptabelt. Ronald Reagan brukade kallas teflonpresidenten men Trump slår honom med hästlängder.
Fast det var obstruction of justice och perjury, inte "sex skandalen", som fick Bill Clinton impeached och det ar obstruction of justice man tittar pa med Trump ocksa.
Att sedan Newt Gingrich och jämför FBI:s search (för trött för att komma på vad det heter på svenska) med Hitlers Gestapo och Stalin....
Angående Trump och kärnvapnen.
Han är ju fullständigt helgalen!
Är han ute efter att snabbast möjligt åstadkomma jordens undergång?
https://www.svt.se/svttext/web/pages/130.html
Citat från sidan:
USA:s president Donald Trump tänker
inte nedrusta på kärnvapenområdet utan
snarare bygga upp USA:s lager för att
pressa Ryssland och Kina. Det sade han
på måndagen till reportrar i Washing-
ton enligt nyhetsbyrån Reuters.