Tror ni han kommer bli söt in this or not!

Sv: Tror ni han kommer bli söt in this or not!

Väntar på bild med innehåll i tomteutstyrseln:idea:

Jaa jag också väntar på att få prova den!! Men lilla vovvi är hos pappa. Han blir så uttråkad när han är ledig från jobbet så han brukar låna min hund då och vara ute på långprommisar flera gånger om dagen :D

Så idag medans jag väntat på at få hem hunden så sydde jag klart den där som jag påbörjade för flera veckor sedan, men ingen hund är hemkommen än...

men gud så underbart! Men finns det ingen luva till?

Vad gulligt!!

Haha neeej jag har ju ingen luva till. Det var det första pappa sa också när han kom och jag provade dressen...

Absolut kan jag göra en luva till MEN hur sjutton ska den vara då? Hur ska man kunna fästa den på hövve på hunden? Förslag?

man får väl typ ta å göra hål för öronen förståss..åsså kanske ett "halband" eller nått :p då sitter det ju kvar :p frågan är ju om hunden i fråga tycker att det är så vidare skönt :crazy: men man kan ju alltid testa :p

:love: så sött! Men frågar som dom andra. var är luvan?:p

Vad gullig!! Och så duktig du är på att sy!

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 403
Senast: Troll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 760
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 278
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 127
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar