Trollhättan

Murray

Trådstartare
Så, nu har äntligen deltagarlistan kommit upp till Trollhättan den 12 juni. Men vilka är det som kommer dit? Och vad har ni för planer? :smirk:

Sv: Trollhättan

He, he. Jag bara skämtar. Det var inte tillräckligt STOR text för att jag skulle hitta den :angel: :o

JAg ska dit!! Har väl som mål att bli placerad =) Får väl se vilket humör min kuse är på... Själv då??

Hehe, det brukar vara så. (båda)

Har väl som mål att vinna (som alltid) :p
Fast det verkar vara många o bra ekipage. Det viktigaste är att jag nollar terrängen så att jag hinner kvala. :D

Tja.... Målet är att ha bra dressyr ej över 60 straff (vilket är bra för att vara oss....), felfri hoppning och felfri terräng med max tre sekunder för långsam tid :smirk:

Det ska iaf bli KUL!!!! :bump:

Vilken klass ska ni rida?

Ska förhoppningsvis dit och ta mig runt 90 klassen. Det är hans första på bortaplan så målet är att ta mig runt samtliga dicipliner. :bump:
Ska bli kul att se när meddelande och startlistor kommer ut. Det var ju 170 anmälda så jag antar att de varit tvugna att gallra lite.... :smirk:

Letar efter deltagarförteckningen... oops :o stor text va det ja :angel:

Jag ska dit och rida 90 klassen, hoppas att jag kommer runt alltihop med hyfsade resultat, gärna så jag kan kvalificera till lätt :D

Liknande trådar

Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: Linda_A
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Görel
·
Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
816
Senast: Marvin
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 322
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025