Trodde inte zebror kunde ridas?

Sv: Trodde inte zebror kunde ridas?

dom rider väl zebran i filmen "superzebran" på riktigt? Eller är det fejkat på ngt sätt?

Tycker nog oxå att killen är stor på zebran. Dessutom kan ju inte de ha samma ryggmuskler som en ridhäst som ridits i form och fått ryggmuskler att bära upp en människa?
Kan en zebra gå i form?

Sv: Trodde inte zebror kunde ridas?

Jag funderar lite på om det kanske är en korsning? Häst/zebra och det därför är möjligt att rida den?

Hittade det här klippet också.
http://www.youtube.com/watch?v=M98zPLJ2Ub0&feature=fvw
Lite mer trovärdigt, för där ser man även hur mycket respekt han har för zebran bara han går in i boxen och ska borsta den.

Liknande trådar

Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 150
Senast: cewe
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 875
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka