Trivsamhetstips

MissFideli

Trådstartare
Ett lite tips som är jättemysigt! Om inte alla redan har så :D

Ni som har badrum med bara dusch, när ni har främmande, ställ en liten ljusstake med tänt ljus på avloppet i duschen.
Ett par i min släkt har alltid så, det är jättemysigt att gå på toa där :laugh:

Fler små tips?

Sv: Trivsamhetstips

Fler små tips?
En tänd brasa. (Öppen spis eller motsvarande underlättar.)
Nybakade kanelbullar, eller åtminstone doften av dem.
En katt.
Musikinstrument.
En lavalampa (ja, jag är född på 60-talet...;)).
En tjock skön matta att gå barfota på.
Kreativ ljussättning i allmänhet, både direkt och indirekt. Svaga halogenspotar (gärna dimbara eller med fast underspänning) mot taket från höga skåp... mot väggen bakom olika möbler... bakom högtalare...

Sv: Trivsamhetstips

Tända ljus överallt. Många goa filtar i soffan som man kan virra in sig i :) Helst en kanna the färdig om det passar. Inte allt för städat... lite halvstökigt sådär :)

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 273
Senast: LiviaFilippa
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 018
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur