Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill bara säga tack! Jag är så sjukt imponerad av alla lärare som gör ett så himla bra jobb, trots förutsättningarna. Träffar lärare av olika slag dagarna i ända och vet allt för många som väljer att byta bana. Det är så synd.Så känner jag också. Jag är högstadielärare och rätt ofta känns det som att jag har världens bästa jobb. Men ibland funderar jag ju seriöst på vad jag håller på med också. Så jag landar ändå på att jag gillar det, men det är att ta i att säga att jag älskar det
Skulle absolut fortsätta! Jag tycker så mycket om mitt jobb att jag typ skulle betala för att få göra det .Ok, ni som Älskar era jobb-
Om ni fick samma lön som ni har nu, som medborgarlön helt prestationskravlöst, dvs ni kan sitta hemma eller göra vad ni vill-
- skulle ni fortsätta på jobbet?
- i samma usträckning som ni jobbar nu?
Tack! Alltså, ibland är ju förutsättningarna fullkomligt ruttna. Jag har turen att jobba på en skola med bra skolledning, fantastiska kollegor, "snälla barn" och huvudsakligen föräldrar som litar på att vi vet vad vi håller på med. Det är ju inte alls konstigt att många ger upp, tyvärr.Jag vill bara säga tack! Jag är så sjukt imponerad av alla lärare som gör ett så himla bra jobb, trots förutsättningarna. Träffar lärare av olika slag dagarna i ända och vet allt för många som väljer att byta bana. Det är så synd.
Skulle absolut fortsätta! Jag tycker så mycket om mitt jobb att jag typ skulle betala för att få göra det .
Ok, ni som Älskar era jobb-
Om ni fick samma lön som ni har nu, som medborgarlön helt prestationskravlöst, dvs ni kan sitta hemma eller göra vad ni vill-
Haha ja!Jag tror allt att den här beskrivningen är den enda rätta för alternativet "jag älskar mitt jobb"
Jag hade nog jobbat halvtid i alla fall. typ tisdag till torsdag.Ok, ni som Älskar era jobb-