Tripodnets WebFtp beter sig konstigt

Evergreen

Trådstartare
Om jag skapar ett nytt, tomt dokument och ska skriva (redigera) i det, så kommer det bara upp en popup där det står:PopUp
Då trycker jag på OK, och INGET händer :confused:
Jag fattar ingenting, det har ju funkat förut.
 
Var inne och testade nyss och för mig funkade det bara bra. Är du säker på att du gör rätt?

Klickar du på pennan med blå klamrar runt när du ska redigera?

Testa att trycka controll alt delete och se vilka program som är igång. Kanske ligger något och stör? :confused:
 
Ja, jag trycker på den pennan :crazy: Det har funkat förut, men sen jag gjorde mitt nya account så gör det inte det :crazy: :p

Ska testa ctrl alt delete
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 505
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp