Gör du faktiskt det?Alltid notera utrymningsvägar, information om brandskydd och fråga om något känns oklart kring larm och struktur kring utrymning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör du faktiskt det?Alltid notera utrymningsvägar, information om brandskydd och fråga om något känns oklart kring larm och struktur kring utrymning.
Gör du faktiskt det?
Spänner du fast sängarna i varandra då?Just ja, det finns en standardgrej till. Jag har alltid med två små korta spännremmar/packremmar i resväskan. När man reser privat, tillsammans med partner, och får två ihopputtade enkelsängar istället för sin bokade dubbelsäng...
Japp, sängbenen. Hatar när sängarna glider isär.Spänner du fast sängarna i varandra då?
Japp, sängbenen. Hatar när sängarna glider isär.
Efter att ha läst den här tråden förstår jag inte hur jag någonsin ska våga bo på hotell igen. Stanna hemma Sonic!
ExaktVarje gång dras laddarna ur, hotellet brinner ned, sängarna är fel, städpersonalen stör dygnet runt, kylskåpen har rymt och till råga på allt har föregående gäst stulit alla hjälpmedel och badrockar. Trist bransch det där.
Hahaha hotell är ju urmysigtEfter att ha läst den här tråden förstår jag inte hur jag någonsin ska våga bo på hotell igen. Stanna hemma Sonic!
Men det låter ju så komplicerat!Hahaha hotell är ju urmysigt
Jag ser hotell enbart som en praktisk lösning. Mysigheten går mig helt förbi.Hahaha hotell är ju urmysigt
Jag ser hotell enbart som en praktisk lösning. Mysigheten går mig helt förbi.