Trick träning!!!

K

Kapre

Hej! Har märkt hur kul ni tycker att det är att lägga upp bilder på era hästar!!

så jag undrar om ni vill lägga upp bilder här, el skicka länk här, så man kunde få se vad just du tränar med din kuse, om du har nån snygg bild ? :D

Sv: Trick träning!!!

Nu kommer det 2 bilder på min ena häst Don Miko.. Det är bilder tagna när han gör en av sina konster som vi kallar för "läppen"..

a>

a>

//Carro

Har ni några tips på hur man kan lära hästen några trick?

Har ni några tips på hur man kan lära hästen några trick?

väääldigt svårt att förklara på datorn... men ska försöka :P

Godis gåller jämt !
buga då ska hästen följa med godisen mellan fram bena sam,tidigt som du tar upp ena fram benet som är på din sida, o tar det bakåt långsamt :;D
Försök :D

Hehehhe :rofl:
Var bara tvungen att lägga ut sidan ;)
Vet att du redan kan en del :D

Kramar från Malin!

Finns det några böcker som säljs här i sverige ?? Som lär ut detta då :D Tack för svar !!

Jag har lärt min häst att pussas för hon blev jättearg varje gång man pussade henne innan, och nu gör hon det på komando.
Funderar på att lära henne mer trick
Kan lägga in bild någon dag :)

Är det många som håller på med det eller?

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Lady_S
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 860
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka