Trevligt temperament och bra ridbarhet.

Sv: Trevligt temperament och bra ridbarhet.

Jag skulle tipsa om Highcruiser, alla hästar jag träffat efter honom har varit coola och haft en "will to please". Kalas temperament för en hobbyryttare.
 
Sv: Trevligt temperament och bra ridbarhet.

Jag skulle tipsa om Highcruiser, alla hästar jag träffat efter honom har varit coola och haft en "will to please". Kalas temperament för en hobbyryttare.

Är det inte lite så med Hohenstein öht? Tycker jag har hört liknande om t ex Hohenstauffen, His Highness och Insterburg, att de är snälla hingstar man inte måste vara proffs för att kunna rida.
 
Sv: Trevligt temperament och bra ridbarhet.

Jag kan skriva under på det!

Mitt något temperamentsfulla sto fick en skarp unge e ZW men en mild och supersnäll unge e Highcruiser.

Ungarna är som natt och dag, även om ZW ungen förmodligen har vad som krävs för att prestera högre.
 

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 288
Senast: Jate Volim
·
Övr. Katt Inspirerad av trådar på hund och avelsforumen började jag fundera lite. Katter har redan den mest oseriösa avel som finns bland husdjur...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
15 122
Senast: kryddelydd
·
Hästhantering Jag kikar efter häst/ponny, i en relativt moderat prisklass. Dvs om man inte köper en riktigt ung (oinriden) eller en som börjar närma...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
31 647
Senast: Unafraid
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp