Tretorn stövlar. Röda eller svarta?

Sv: Tretorn stövlar. Röda eller svarta?

Svarta, i röda ser man ut som Malin B-wannabe. Fast jag hade väl iofs köpt röda, för jag är nog lite MB-wannabe :D

är dom verkligen så sköna som dom påstår?:P

Jag har ju inte ridit i dom än så jag vet inte om dom e sköna att rida i men dom e iaf jättesköna på. Hon sa inte vilka fler färger dom skulle komma i? Kul att veta... Jag tror att jag har bestämt mig för dom röda (men helt säker e jag inte...) så om jag ska tävla internationellt;) får jag väl ta det problemet då... Någom som vet varför man inte får tävla internationellt med dom röda?

Jag tycker isåfall att du ska välja de svarta, trots att jag verkar vara den enda som inte alls tycker att de här stövlarna är lika fina som de vanliga, klassiska läderstövlarna (?). Men, det var inte det tråden i sig gick ut på, så svaret på frågan blir alltså svart. :smirk:

JA dom är grymt sköna. både att gå i och att rida i. och vilken feste det är :love:

Ta de svarta, dom har jag. :) De röda blir för mycket, och du får inte tävla internationellt om du hade tänkt dig det med dom ;)

Gör inte Malin det??
För övrigt tror jag att enda anledningen till att folk fått för sig att dessa stövlarna är snygga är för att Malin har dem...

Jag tycker helt klart att de svarta är snygast, inte för att jag tycker att de är så snygga ändå, men hellre svarta än röda. :p

Jo hon gjorde det i falsterbo. men det blev också klagomål. det står nåon stans att man ska ha mörka (svarta) stövlar. läste det i tidningen. jag har dem inte för att malin har dem utan för att de är snuskigt skönta och coola. :)

*KL* *Trådkap:angel:*

någon som har chapsen,
isåfall:
Vilken storlek har du på chapsen/ vilket är vadmåttet på dem?

Går de att köpa antingen i halland eller nära stockholm(ska dit snart)?

vet att de finns på bordrocks, men går det att köpa i affär gör jag hellre det då man kan prova.

Svarta!!!

I början var jag väldigt anti mot dom här stövlarna, men nu har jag sett dom svarta ute på tävlingar och dom ser faktiskt både snygga och sköna ut!

Men dom röda är... lite för röda för min smak iaf.

Om du tar på dig ansvaret att lysa upp vardagen åt oss andra, så kan jag välja de svarta! ;) :D

Inte så många som ser mig här hemma på vardagarna, så lätt att jag hade tyckt det varit roligare att ta på mig röda, dock hade jag aldrig tävlat i dem antagligen inte i ett par svarta heller.

kl.

det har tydligen lämnats in protester mot att dessa ridstövlar ska få användas på tävling (jättelarvigt :crazy: ) Någon som vet något hur det kommer bli om dom kommer förbjuda dom på tävling? hoppas verkligen inte det, Isåfall blir jag arg :mad:

nej det skulle jag inte tro, de är så pass populära. Och vad är det som gör att man inte skulle få tävla i dem isåfall? De röda vet jag att man inte får ha på internationella tävlingar, kanske de som har fått protester om att man inte ska få ha dem på tävlinhar över huvudtaget?

Jag har ett par svarta och älskar dom :love:

Såg idag på en tävling en tjej som hade svarta Tretorn stövlar med röda sömmar så de har nog kommit fler färger osv nu..

Skulle sälja dom och köpa ett par snygga ist. :D Men det är jag det, vi alla är ju olika.

det beror på vad du har för kläder till , om du har nåt att matcha de röda me så hade jag tagit dom :D

Precis min åsikt. Köp ingen av dem - skaffa ett par "riktiga" stövlar. Jag tycker de är gräsliga och skulle man nu absolut införskaffa ett par så för guds skull ta de svarta. Kan de inte åtminstonne göra svarta med svarta sömmar?!

SVARTA!
Fast om jag skulle köpa ett par så skulle de vara dom som är marin blåa eftersom min hjälm, minahandskar och kavaj är det ;)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: MML
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar