Tretorn stövlar. Röda eller svarta?

Q

quinta essentia

Jag har fått ett par svarta tretorn stövlar i present, men vet inte om jag kanske vill ha dom röda istället... Vad tycker ni? Alla har ju dom svarta så det skullle kanske vara lite fräckt att ha röda istället... Måste inte tävla i dom för det har jag andra till och dom röda verkar så svåra att matcha...

Sv: Tretorn stövlar. Röda eller svarta?

Det var precis det jag tänkte. :)

Men det är väl kanske lite det som är det roliga... Jag tycker inte heller dom är världens snyggaste men väldigt praktiska och ska man ha dom så kanske det är lite fräckt att våga sticka ut. Frågan är bara hur mycket man kommer att sticka ut... Jag vill ju ogärna att människor ska tycka att jag ser ut som en fullständig idiot....;)

Jag tycker att du ska ha dom svarta. och jag tycker att du självklart ska tävla med dom oxå ;) dom är ju snygga.

ja tkr du borde tävla i dom, de är ju inte dom billigaste direkt, o svarta:D de har ja beställt inte RÖDA ursch

Tycker fortfarande de röda.
Sen sa hon i deras monter i Falsterbo att de skulle komma i fler färger.

Ta de svarta, dom har jag. :) De röda blir för mycket, och du får inte tävla internationellt om du hade tänkt dig det med dom ;)

Med dem gör man inget annat än sticker ut. Men som sagt, helt klart svarta.

helt klart svarta. dom är faktiskt rätt snygga irl, väldigt nätta och så, inte alls så hemska som dom ser ut på bild :p

Du sticker nog ut lite väl mkt med dom röda , ta dom svart istället :D

SVART definitivt. Tycker det bara ser för gräsligt ut med de röda, hujedamej.

och många har ju dessutom påpekat att de är så bekväma, antagligen kommer du vilja börja tävla i dem också, så där är svart ännu en fördel.

jag tkr båda är snygga, men röda är ju fett coolt att ha (A) haha

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: MML
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar