trender 2007

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare swe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 942

swe

Trådstartare
Det ska bli spännande att se vilka hingstar / Hingstlinjer som blir trendiga i år.
Jag gissar att Corlenskys popularitet håller i sig om han klarar årets bruksprov, Jaguar mail verkar redan ha intresserat många. Säkert kommer det nya unga hingstar i årets bruksprov som hissas bland stoägare. Någon som vågar sia?
Också spännande att se vilka som tappar i popularitet.

Sv: trender 2007

Det ska bli spännande att se vilka hingstar / Hingstlinjer som blir trendiga i år.
Jag gissar att Corlenskys popularitet håller i sig om han klarar årets bruksprov, Jaguar mail verkar redan ha intresserat många. Säkert kommer det nya unga hingstar i årets bruksprov som hissas bland stoägare. Någon som vågar sia?
Också spännande att se vilka som tappar i popularitet.

det är alltid spännande att spekulera.. :D jag tror personligen att Tsarevitj får ganska många ston (det förtjänar han, mkt fin hingst :d ) sen tror jag fortsatt att First Wish kommer att vara poppis.

på hoppsidan känns det lite svårare.. men Hip Hop tror jag kommer vara populär. Careful tror jag oxå har en chans att segla upp mot 100-strecket. Corlensky vet jag inte med tanke på hans bruksprovsprestationer, det beror nog helt enkelt på hur fölen som kommer ut blir..

sen känns det ju som att Flyinges hingstar säkert får många ston, där tror jag att Jaguar Mail ligger bra till för att få många ston.. kanske också Danzas (en liten "dark horse" som det heter... ;):D )

vad tror du, swe, nu när vi närmar oss säsongen?

Jag tror att födelningen kommer att se jämnare ut än förra säsongen. Ingen treåring eller fyraåringar kommer att komma i närheten av vad CG fick förra året.

Dessutom tycker jag faktiskt att kvaliteten på de nygodkända är något högre iår än förra året. Ffa på hoppsidan, DOCK tycker jag att både Quin och Caressini L som jag såg på hingsttåget har utvecklats MYCKET bra.

Sen tror jag på+ Jaguar Mail, Alligator Fontaine och Roven xx. Alla tre kommer att marknadsföras hårt och jag tror att de också har mycket att tillfära aveln.

Jag kan tänka mig att Careful och Caressini kan få fler ston i år än vad de hade förra året.

Möjligen också att Hermes och Rambo kan få några ston till mot vad de haft.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 366
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 567
Senast: IngelaH
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 303
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Förra året kantades av den ena jobbiga händelsen efter det andra med bland annat en älskad hund som gick bort, ett dåligt förhållande... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 090
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka