Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som håller på med det?
Tänkte ev. börja träna det med min hund som för tillfället verkar less på "vanlig" lydnadsträning (se annan tråd).
Skulle behöva lite tips om hur jag kommer igång.
Ja jag tycker oxå det låter häftigt!! Speciellt om man inte själv har egna får att valla på.
Har själv en bc-blandis och jag har inte hittat ngn vallningsklubb som är intresserad av att ta emot oss
Hej, ja jag håller på med Treibball och har gjort ett tag nu =) Det är en jätterolig sport som passar alla hundar. Jag höll en Prova-På-Dag i Uddevalla den 25 maj. Det blev toppen, 6 deltagare och alla kom jättelångt på bara några timmar. Det verkade som att alla tyckte det var väldigt roligt och flera frågade efter en kurs till hösten så det blir det =) Se mer om sporten och om kurser på min hemsida www.treibball.tk
Det blir en instruktörsutbildning genom Hundens Hus i Sundsvall nu till sommaren, mer om det på www.egetbevag.se
Där kommer det även att vara en TreibballCamp för alla intreserade.
Jaha ja, ja det var ju lite långt ifrån. Nej tyvärr tror jag inte det finns någon närmare (ännu iaf). Men jag är öppen för att bli inhyrd om det är intressant, tex för en helg eller liknande.
Hundavel & Ras
Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Trädgård & Växter Sa har sager Videdal:
"Det var en gång standard för Videdals fastigheter att de hade sina sopkärlsrum (betongbrunnskar) nedgrävda i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.