Travspelt-handuppräckning!

Nebraska

Trådstartare
Finns det något intresse för en travträff en lörda i Mora med lite mat,Se V75 och sen se vem som är Bukebäst på travspelet?
Minst fyra pers bör vi väl vara?
Tyvärr är inte hotellet femstjärnigt,och sovplatser är det brist på :crazy: .Men nån kvadratmeter på golvet finns det alltid.
Vill dock återigen varna för en bortskämd och mycket pussjuk dalmatiner.Så de som inte står ut med det vet läget :angel: .

Sv: Travspelt-handuppräckning!

Det är liiite för långt till Mora för att spela Travspelet även med en äkta Norrlännings mått mätt.... :( Annars hade jag gärna!

Jag var ju fram o tillbaka till färnäs( ?) förra veckan ju .....i mora....inte tänkte jag på att du bodde där....
Jag ska på fest på fredag så det blir knappast nån resa för mig..men det kan ju hända att jag åker nån mer gång till Mora.....då ska jag tänka på dig :D

martha skrev:
Jag var ju fram o tillbaka till färnäs( ?) förra veckan ju .....i mora....inte tänkte jag på att du bodde där....
Jag ska på fest på fredag så det blir knappast nån resa för mig..men det kan ju hända att jag åker nån mer gång till Mora.....då ska jag tänka på dig :D
Men du?
Det står EN lördag, behöver kankse inte vara just denna... :angel: ;)

Fy skäms på dig Martha :mad: . Vem känner du här och vad gjorde du här,nyfiken :angel: . Jag bor ju i Färnäs.....
Men jag menade ju inte nu på lördag. Har inte satt datum alls.Men november är väl trist,så lysa upp en lördag där vore inte fel.Eller så försöker vi passa in då du har vägarna förbi :idea: .

Ja ,hoppas det passar:) .Kanske kan dra med Isz,Red Mile, vilka fler hör hemma därikring?

Lines skrev:
Ja ,hoppas det passar:) .Kanske kan dra med Isz,Red Mile, vilka fler hör hemma därikring?
Frågar du mig?? Jag har ingen koll alls :o
Naffa är ju härifrån :angel:
Giffan är väl från linde?

Men sätt ut ett datum, gärna nära efter löning :angel: , så är det lättare att planera :bump:

Ja, jag e från linde. Å behöver ni en given förlorare så kan det passa bra att ta med mig :rofl:

Hänger gärna på om datum passar...
Har inte så ofta "vägarna förbi" mora trots att vi har stuga där :o
Bor i ungefär samma krokar som Humlan och Isz

nov?Fast då är det ifs. V75 på F...
25nov. är det J.Men då kan det ju vara nån dm snö här...
21 okt. kör Romme V75..
I alla fall kan jag nog när som helst okt-nov utom v43.

Mora är lite långt bort men det vore roligt att spela travspelet så jag kanske kan komma ändå. :)

Tyvärr... :(

Min "service-tekniker" ska byta höftled så förmodligen har jag fullt upp till nån gång nästa år.

Hänger på nästa gång om jag kan. :idea:

Färnäs,Mora,Dalarna
2006-11-11Vid för få anmälda kan tävlingsdagen komma att flyttas,eller omarrangeras till annan bana.
Startanmälan2006-11-07 Ingen korregeringEfteranmälan kan dock tas i mån av plats till 2006-11-10
Medlemmar som hänger på trav har företräde till start.
Obs! inga montékval denna tävlingsdag.

Varmblodiga
Prop. 1.

Öppet för alla trevliga travfantaster som står ut med en bortskämd (men snäll) dalmatiner och en och annan dammråtta.
V75 och tacos.
Värmning från 17.00. Tidigare gäster ombedes meddela sekritariatet.

Prop. 2. Bukemästaren
Travspelet bukemästare utses.
Hederspris till vinnaren
Ost kex och lite allmänt småplock till alla.

Startavgift; Ej klart. Men absolut under en hundring.
Medtag gärna travaktiga priser till tävlingen.Ett autograf,körspö osv...
Övernattning;Har en hörnsoffa.....Menkan säkert fixa madrasser och så om ni hör av er.

Mycket lovvärt intititiv av dig Lines.
Jag vill på intet sätt verka otacksam och ni är säkert jättetrevliga allihopa, men jag står över sammankomster liknande denna av personliga skäl. Precis som jag gjorde hos Humelibumlan.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka