Sv: Travhingstar kända för sitt temperament?
-KL-
nu generaliserar jag som fan, och dessutom är det bara utifrån de hästar jag har träffat!
Silver Pine - de jag har träffat har varit tämligen "opersonliga" (förutom en, min favorithäst
) men det är verkligen jättetrevliga hästar! mörkbruna/svarta och lite "greyhound" i typen.
Victor Victor - har bara träffat en men det är nog den mest opersonliga häst jag någonsin har träffat.. och hon har varit sådan i hela sitt liv. kan vara pigg att köra, men inget komplicerat.
Super Arnie - jävliga
Tap In - tycker det är otroligt trevliga hästar att syssla med faktist. men som alla vet är de explosiva och ofta skarpa i humöret.
Zerberus - hans avkommor verkar alla bli väldigt speciella. ofta relativt hetlevrade hästar. tycker inte de är direkt virriga, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.. men otroligt trevliga hästar är det i alla fall! (och kapabla!)
Super Photo Kosmos - ger otroligt snälla, trevliga och okomplicerade hästar UTAN att de är tråkiga
Good As Gold - tjao, ingen utav mina favoriter faktist även om vi fått ett jättefint föl efter honom.. tycker de är virriga, har humör så det räcker och blir över. lite komplicerade.
San Pellegrino - långbenta, snygga och
trevliga! vissa verkar kunna bli en aning virriga. hingst efter honom har inte varit så kul alltid..
Alf Palema - har bara träffat en men det är nog den virrigaste pålla jag träffat. het och bara allmänt jobbig.
Jobie Tempest - snälla, tråkiga, hästar med lockig man
Dreammaster - har bara träffat en men den är virrig som tusan, en aning lömsk kanske.
Credit Winner - också bara träffat en, men latare och mer puckad häst får man leta efter!!!!