Sv: Travfolkets snacktråd, del III
Enligt hemsidan behöver Goops sommarpersonal akut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt hemsidan behöver Goops sommarpersonal akut.
de har dom redan frågat.. men jag måste säga upp mig först och arbeta av uppsägningsperioden innan jag kan börja
Kan av egen erfarenhet säga att det blir väldigt dyrt för arbetsgivaren om man anmäler det.
haha, vore topp men enligt en kille som skulle jobbat där under sommaren så hade de tappat hästar o fått säga upp personal, vilket gjorde att han inte fick nå jobb för att stallet blev tvugna att använda sina uppsagada som semester vikarier enligt fackets regler. Så där känns lite värdelöst att söka..
Nu matar jag inte avkomman längre så nu kan jag skriva ord, istället för att konversera med gubbar
Jag tycker du ska ringa dem som sagt att de ska ringa upp dig igen, travtränare är ju en disträ sort med många bollar i luften som har en tendens att glömma saker *fördommar*
De behöver ju inte vara så att de kollat upp dig och förkastat dig, utan kan ju vara så att de glömt, inte haft tid osv...
Du har ju inget att förlora att ligga på o ringa dem en gång till.
Hmm, du talar med "fröken vill inte tjata".. men har pratat med deras "högra hand" sas, bla en fru, en anställd , försteman. Men jag väntar över helgen..
Okey... men du har inget att förlora på att tjata lite, så ring upp o tjata lite mer vet ja
Får ta hjälp av sonen, the master of tjat för dagen!!
Ååå en sån har jag oxå...
Brr, blir tokig.... o gnälls om ALLT!!! han får aldrig titta på tv ( då hade han bara setat framför dumburken mellan 7.30 o 11 , lyckades trycka in frulle iaf) , maten kan han inte skära, han vet ej heller hur han ska tugga den... Och äcklig är den!! Han får heller aldrig leksaker, aldrig prata (dvs avbryta när vuxna pratar). mm mm mm.... den senaste veckan har varit hemsk, må 4 års trotsen vara över snart.. Hua!
För att inte tala om när han prompt skulle förbi mig i köksoffan, för det var hans väg..han kunde inte gå den andra vägen. Vilket slutade med att han la sig ner mot spjälorna o sa att han satt fast.. Mammas gullunge!!