Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Är det bara jag som tycker att de säljande beskrivningarna på saluhästarna på Stall Lähdekorpi är hysteriskt roliga?

Fantastiskt kul!
Denna gillade jag:Årets besvikelse, eller årtiondes.Kan springa men viljan, bra smyglopp då är han inte så dålig. 125.000sek+moms

Börjar förstå varför jag är så dålig på att sälja häst. Det är nog såhär man ska skriva.

Fast han förstår ju inte varför han inte får dem sålda... Konstigt, alla hästar är värdelösa eller besvikelser, och sen kostar de över 100.....:D

Någon som vet vad Randy Eyecandy gör nuförtiden?

åh såg att den blivit såld under ddagen den pappa fudnerade på på karis sida :(

Stort GRATTIS till Garland Kronos och Ludde Kolgjini för den fantastiska segern i dagens Åby Stora Pris! Hatten av för ett kanonekipage. :bow:

o jag missade att se för först Dalarna o provlopp o sen avrunda dagen med mellangrabbens fotbollsmatch. Både den fyrbenta o tvåbenta skötte sig.

party0010.gif
party0010.gif
party0010.gif

Hmmm, undrar varför jag får solvallaprogram, förra veckan fick jag och nu fick jag ett igen

ALLA vet ju att Stall Tornado är travets kommande maktfaktor!
Och du den nya Maggan Kleberg! :bump:

-kl-

Jag VET att jag skrev att jag lämnade Buke... men behöver skriva av mig idag.

Sitter o väntar på att slaktbilen ska komma å göra våran shetlandsponny Daphne till Änglahäst:cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCV