Travarhistoria + pass

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Patricia M
  • Startdatum Startdatum
P

Patricia M

Hej! Jag har köpt en f.d travare och det enda jag vet om vad som hände på travet var att han inte startades. Var kan man vända sig för att få veta mer om varför? Skulle också gärna vilja veta var jag ska vända mig för att få ett pass till honom.? Någon som kan hjälpa mig? Tacksam för svar, Patricia M. :smirk:

Sv: Travarhistoria + pass

Ang om hästen så försök kontakta ägaren som hade honom under travlivet.
Ang passet ringer du stc.

Sv: Travarhistoria + pass

Jag fick fram hela min gamla tants travarhistoria genom att söka upp hennes förra ägare o uppfödare. Alla dessa uppgifter får du på travsport.se under sportinfolänken. Du kan också ringa STC på 08-6272000. Ang passet så kostar det 875 kr, blanketter får du även det via STC som också kan hänvisa dig till en id-kontrollant som finns i din närhet. "Min" kontrollant kostade 150 kr per häst. Passet skall vara utfädat innan utgången av 2005! Lycka till!
:banana:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
827
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 198
Senast: cassiopeja
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 315
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna