Travare F.-11

Status
Stängd för vidare inlägg.

maeljo

Trådstartare
har inte sett någon "travtråd", så då startade jag denhär! :)

för er som har travare födda år 2011! :)
ni som har travare födda ett annat år får ju gärna dela med sig med sina skönheter! :D

Tänkte att jag skulle börja med "mina" (dom finns på pappas jobb) :)

den första är en brun hingst född 2011 e. Order by Fax u. Rutan Ping
och Genghes Khan är hans namn! en otroligt go liten herre, väldigt busig! ;D
jag träffade "Djingis" första gången när han var tre dagar gammal och har följt honom sen dess! :)

den andra är en mörkbrun hingst född 2011 e. Diablo va Bene u. U.S Secret Valley
och hans namn är Mr va Bene, kallas för Valle :) otroligt söt med sitt åsneliknande utseende! :)
Har följt Valle sen han var ca ett halvår gammal och framåt! :)

den tredje är en fux hingst född 2011 e. Paul November u. Just a Feeling
och hans namn är Powerful Feeling, kallas för Elvis! en otroligt snygg liten kille som inte har haft det lätt, han kom till oss för ca 1 månad sen och det blev operation direkt pga lösa benbitar i hasen, denna operation gick bra så nu har han bara några dagar i boxen kvar tills han får lov att gå ut i en sjukhage!

Bilder kommer när jag kommer på hur man sätter in bilder här! ;)
 
Sv: Travare F.-11

Valle till vänster och Djingis till höger! :)

photo.php

Powerful Feeling "Elvis" :)
photo.php
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 520
Senast: MattiZ
·
Avel Jag har ett sto e. Maraton u. Sorett (Sonora (5) 7419 -Gaston 488) som jag funderar på att ta föl av. Eftersom hon är född 93 och aldrig...
2
Svar
38
· Visningar
4 739
Senast: misen
·
Distans Det finns säkert de av er som har åsikter om varför en del av dessa saker hände och hur man hade kunnat undvika dem. Men å andra sidan...
2
Svar
24
· Visningar
3 351
Senast: Madde71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp