Trav- och Galoppronden

sussisus

Trådstartare
Hej alla!
Skulle behöva få tag i ett nummer av ovannämnda tidning då en av familjens bekantas uppfödning är med på bild.
Jag tror att det är nr 74 men är lite osäker då jag bara såg tidningen som hastigast.
Hur får jag tag i tidningen, finns den ute i någon affär eller kan man beställa från någon hemsida/ringa till tidningen? :confused:
Jag kanske kan ringa/maila tidningen och få köpa fotot av dem?

Hästen det rör sig om är i alla fall Knaborgs Asynja.

Sv: Trav- och Galoppronden

Om det bara är foton du vill ha på Knaborgs Asynja så finns det ung 16st på aln.se och där kan du även beställa foton.

Eftersom hon står på travbanan i min stad så kanske jag ev kan ta några bilder på henne när hon startar på hemmaplan....

Sv: Trav- och Galoppronden

Tack för länken! :bow:

Du får jättejättegärna fota Asynja när hon tävlar på hemmabanan!
Och snart ska lillasyster Colga komma igång med tävlandet, hon har samma tränare som storasyster.
Colga har jag för övrigt döpt och sett både som föl och åring, så det ska bli mycket intressant att följa hennes karriär. :)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej! Då detta inte rör mitt barn har jag skapat ett hemligt nick. Jag vill inte att någon ska förstå vilken familj det rör sig om, så om...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 062
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 951
Senast: Milosari
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
30 021
Senast: sandrafors
·
Trav Hej! För några år sedan hade jag en tjej i min klass som inte hade så stor erfarenhet av hästar, dock gillade hon dem extremt mycket...
2
Svar
32
· Visningar
8 630
Senast: nattasa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025