Transportskydd på åring?

Sv: Transportskydd på åring?

*KL*

Tror ni sådana svansskydd man kan köpa i neopren med kardborre längs med öppningen kan funka på de små? Bättre än inget tänker jag, men de kanske kan vara en skaderisk?

Till TS: Det är ju tre veckor kvar, du borde väl hinna vänja henne vid att ha något på benen, om du vill ha skydd?

Sv: Transportskydd på åring?

ja jag menade skydden :o var lite otydlig där, men jag kan hålla med er om att man inte ska åka med skydd som kasar eller åker ner, då är det som sagt större risk att ha skydd än utan.. men man kan ju alltid linda och ha boots :idea:
men i ts fall beror det ju också på hur dan hästen är att transportera, är den lugn behöver den ju inte skydd, men är det stirrig och trampar och sparkar skulle jag linda och ta på boots..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 524
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 263
Senast: MiniLi
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 661
Senast: Pilot
·
Hästhantering Hej! Jag behöver er hjälp med ett problem som har uppstått från ingenstans. Jag rider en häst till försäljning som helt plötsligt har...
Svar
11
· Visningar
3 142
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka