transportkrubba

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare snerpa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 938
S

snerpa

Ska som träning lasta hästen och severa kvällsmaten ombord. tänkte då att en transportkrubba skulle vara bra, men hur "hänger" ni upp den?
Vänd mot hästen fick inte baken på hästen plats, vänd mot fören satt den för långt ner.... Hur gör ni?
Plus att jag skulle behöva en repetion om hur ni hänger upp Höpåsen ( den stora blå) i transporten?

Sv: transportkrubba

Jag gjorde ett fäste på ena sneda sidoväggen jag. Två bult igenom väggen, bricka plus mutter på utsidan. Så hänger man krubban över fästet (jag tog en lämplig regel) och hästen kan äta i rätt höjd och utan problem.

Sv: transportkrubba

Hej. vilket samman träfande det gör vi åkså när vi lastar vår häst det är smart. :banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 310
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
570
Senast: Rumpnissen
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka