Transportera häst

nexxa

Trådstartare
Vad kostar det att transportera häst? Kommer ev. att behöva göra det med ena hästen.Vill inte säga mellan vad.Men det kommer röra sig om ca. 15-17 mil.

Någon som vet?

Sv: Transportera häst

Det är lite olika men jag anlitade tingslätts gård i skåne. Dom körde hem min häst från Höör till skövde för ca 1000kr. Då hade hon föl vid sidan. Det är inte så dyrt som man tror. Det lönar sig att anlita dom. Transporterade ett annat sto från Västerås till Skövde för 1500kr. Billigt tycker jag.

Sv: Transportera häst

Jag hade först ingen möjlighet till det, men det har löst sig nu :bow:

Tack för era svar! :bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 052
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 117
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 377
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix