Transport av häst..

K

Kipper

Någon som vet hur mycket det kostar att få sin häst transporterad från malmö - stockholm?
Ska flytta till Stockholm och det enklaste är nog att få hästen transporterad dit, drygt att ligga och köra med vanlig transport.

Sv: Transport av häst..

Tror det är lättare att du ringer något av transportföretagen (titta i t ex Ridsport) än att få en massa gissningar på nätet. Det kan dessutom skilja en hel del mellan de olika företagen.

Min gissning är mellan 2000-3000 kr, men det är en gissning.

Sv: Transport av häst..

Jag tog en häst från Stockholm till småland åp det kostade Svart 1500:-

hade nog kostat ca 2000:- nånting vitt

Sen tog jag en häst från Piteå till Småland och det kostade 3800:-+ Moms
så räkna kanske på 3000 i alla fall.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 572
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
627
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 130
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka