• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare PontiLove
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 166
  • Visningar Visningar 24 521
Sv: Träns!

Mina träns:

Vardagstränset just nu, ett Cheval med HMC pannband som är förbannat fult på min kille :devil: Ska köpa ett nytt i veckan!
ubbas080721.jpg

Kandaret, ett Döbert. Gillar men skulle behöva en storlek större (vilket jag hade beställt, men fick ett för litet...)
huvudbild4.jpg

Tävlingstränset, ett Hubertus med Capone pannband
ubbas3.jpg

Och tanten har ett Redline
gullunge2.jpg

Samt ett Chetak som jag inte har nån bra bild på.

Schockemöhle Malmö, kandarträns som jag plockat bort extraremmen på + bytt ut tyglarna :) 45 mm nosgrimma :love:
P1020745.jpg

Glengordon pullarträns, helt komplett, bara plockat bort luddet under nosgrimman :)
22-april-2008-052.gif

Jag har precis köppt ett nytt träns, ett Henri de Rivel :bump:
dsc_0776_13661371.jpg

dsc_0779_13661409.jpg
45 mm nosgrimma! Den ska jag flytta till kandaret och sätta kandarets nosgrimma på det här tränset.
Kandaret: Ett rundsytt Hubertus classic
dsc_0682_13172528.jpg

dsc_0780_13661441.jpg

Pannbandet ska sitta på kandaret :love:

Jag börjar ju undra! jag var ju tvungen att prova 5 olika kandar innan jag hittade ett som stämmde både i nosgrimman och sidostyckena :eek:

Han heter Cornelius, är född 1993 och jag har haft honom sen oktober '06. Han är Cortez-Herkules och har gått som hopphäst innan jag köppte honom. Det har tagit all den tiden jag haft honom att få honom ridbar och uppfostrad. Vi gjorde 5 starter förra året och som bäst fick vi 44% :rofl: Han greps av panik och skenade genom programmet i teleskopform. Nu har vi ägnat hela året åt att träna och ska debutera msv 31/8!

kandaret_13717747.jpg

Nu har jag satt det nya tränsets nosgrimma på kandaret :love: Jag ska byta ut pannbandet också, men jag lyckades ju köpa fel storlek...

Här kommer mina! har ju ingen egen häst så ni får stå ut med att det inte är häst under två av dem. Kan ju inte låta bli å köpa endå! De e ju så roligt:banana:

HMC i färgen havanna
22283422.jpg

från My one
22283421.jpg

CH Hannover
22283327.jpg

begagnat Jacson
22283382.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 855
Senast: Görel
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka