Sv: Träns!

Här är mitt träns... visserligen är det specialbeställt så de finns bara i ett exemplar.... men en bild kan du få i alla fall... :d

13981344.jpg

Här är tränset som vi har till vardags:

Och till tävling:

Inte speciellt "showigt" men de duger åt oss ! :p

Så här ser ett av mina tävlings träns ut... (oxå köpt på Hööks)

Hittade bilder på mina andra två tävlings träns oxå...

Detta är mitt första som jag har utsmyckat själv...

Detta är mitt Time events träns.. (fast bröstan & Tie downen saknas på denna bilden)

så här ser mitt vardags träns ut...:)
inte mkt för världen, men jag ÄLSKAR tyglarna, trotts att jag inte vet vad de heter eller om man får tävla med dem...nån som vet???:confused:
15087801.jpg

*kl*

Jag har ingen närbild på mitt tävlingsträns med det är mörkt med rödton i, vita sömmar, knot och två silverplattor på varsin sida om knot:en på pannbandet.
Silverplattor ska även sättas på sidostyckena så småningom.
Köpte det enkelt och designar själv ;)

Här är bild på hemma/träningstränset

IM000330.jpg
[/IMG]

Jag vet tyvärr inte om vad dom kallas eller om man får tävla med dom, men jag undrar däremot var du har köpt dom ??
Har letat jättelänge efter sådana tyglar ! :love:

köpte dom utan en som stod uppstallad hos Finn Runestam, så jag vet tyvärr inte vart man kan få tag på sånna, men hojta gärna till då min mor vill ha sådana oxå ...:bow:
men underbara är dom...
nån som vet om man får tävla med dom då?

Är det någon som kollat länken i mitt första inlägg i tråden? Tränset är verkligen jättesnyggt (och till ett väldigt bra pris)

Ja jag har kollat på det tränset, men vill ju ha V pannband:p annars var det snyggt och till bra pris! Funderar om man kanske ska slå till ändå:D ska fundera lite haha.

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 607
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 082
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka