remmis

Trådstartare
Dressyr träns!!

vilket tycker du är det snyggaset tränset?
bästa märket? (kvalitet o prisvärt)
bästa tygelsorten? (som man får tävla dressyr med)
snyggaste pannbandet?
snyggaste färgen?

visa gärana med bild!!

låt inte tråden spåra ut om vilken noggrimma som är bäst och vilken som får hästen att lida mest osv.....

Sv: Träns

Jag vet inte riktigt just vilket träns jag tycker är snyggast, men det ska iaf vara brunt med inte alltför bred nosgrimma. Vitt foder, rundsydda sidstycken och glittriga pannband är bannlyst här :devil:
Är väldigt nöjd med mitt Cliff Barnsby, men drömmer lite om ett Sabre-träns jag sett (och kännt på :love: )....
Mina favorittyglar är stolptyglar i läder (från Knight´s), rider på det både hemma och på tävling.
Förutom vanligt läderpannband gillar jag de där med gul/blå "pluttar" på, typ som de alla tyskar tävlar med.

Kan inte bestämma mig för vilket som är snyggast av dessa, men de är ialf bland de snyggaste jag har sett - bägge 2 är av märket OS :love:

januari060.jpg

januari046.jpg

men drömmer lite om ett Sabre-träns jag sett (och kännt på :love: )....

Håller med om Sabreträns - ena tillridningsponnyn har ett Sabre och det är helt underbart i lädret!

Edit: Tyvärr, försent, har redan slängt in glitterpannband :angel:

Remmis: Snyggaste färgen är nog Rödbrunt på bra läder :d och bästa tygelsorten tycker jag är stolptyglar med invävt gummi i.

Senast ändrad:

jag tycker iofs att pannbandet på din översta bild är riktigt snyggt :d men det skulle inte få sitta på min häst

Ett Hubertus Classic!
Det är jääääääättemjukt och fint! Verkligen härlig kvalité till en överkomlig penning.

Ja, jag gillar det jättemycket!! :love: Kul att du också tyckte det var fint :)

my god det översta pannbandet:love: :love: :love:
vad kostar det? en förmögenhet?

Jag tycker att hubertus classic (det rundsydda) är jättefint. jag har det rödbruna och det är gööörfint. Dessutom är det mjukt.

Tycker det är tråkigt med träns som bara är "ett träns". Något speciellt skall det vara tex, ett fint pannband, rundsytt, bred nosgrimma, vit nosgrimma, eller allting:)

Jag gillar lädertyglar med stolpar på.

vilket tycker du är det snyggaset tränset? -Svårt, det beror på vilken häst det sitter på...
bästa märket? (kvalitet o prisvärt) -Gillar Hubertus.
bästa tygelsorten? (som man får tävla dressyr med)
snyggaste pannbandet? -Finns massa snygga från O.S och Döbert tycker jag :)
snyggaste färgen? -Beror också på hästen.

OS vad är det för märke?
vem är återförsäljare av dessa snygga pannband??
mkt lika schumaher, vad är skillnaden?

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 515
Senast: IngelaH
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 430
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar