B

breccia

snyggt, svart, gärna mässingsspännen, inget vitt foder, bred nosgrimma, halvbrett pannband och inte förskräckligt dyrt heller.
tips? :)

Knight´s har ett med ovala mässingsspännen som är skitsnyggt! Minns bara inte vad det heter, kan det vara King Arthur?

Det har fodrat (i samma färg som tränset) pannband och bred nosgrimma med pullback.

Betalade 460:- för ett par år sedan, utan tyglar.

Har haft både Jacson o Knights o aldrig varit nöjd med kvalitén :crazy: Kanske har fått dåliga måndagsexemplar, men Jacson lädret har varit så sprött och Knights (har King Richard tränset) vägrar bli mjukt trots smörjningar på alla sätt o vis.
Vet någon om Hubertus har ngt sådant träns som jag söker?

Japp, Hubertus har att kanonsnyggt träns med bred svart nosgrimma (helfärgad), lite bredare mitt på nosryggen, går liksom i en båge.. Det har hängt länge i butiken här så jag vet inte om det tillverkas fortfarande.. Otroligt snyggt är det iallafall & mjukt, kostar ca 1300 kr..

knights king artur är djävulskt fint, men såg att du inte gillade knight. sen har ju hubertus ett snyggt också.

Ja, Jubilée, har haft ett sådant. Dessutom ville jag ha tips på lite billigare träns :p

Jag har ett rötträns som stämmer in på din beskrivning.. Men det finns nog i svart med! Kostade kanske 1000 kr.. Kommer bara inte ihåg vad det heter =(!

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 767
Senast: cirkus
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 279
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar