Träns med remontgrimma

Anzzie

Trådstartare
Letar efter ett snyggt träns med remontgrimma....dock känns det som utbudet är minimalt:(

Nån som har tips på såna snygga träns???

Sv: Träns med remontgrimma

Jag har precis köpt ett. Chetak(?) har något som är jättefint och som inte heller är så dyrt. Annars kan du ju alltid köpa en lös remont grimma=lättast att hitta, och sedan sätta ihop den med andra tränsdelar.

Glubus har snygga, Annars så har ju Dyón . Men de är ju lite dyrare. .

Dyon har fina träns med remontgrimma.
Jacson är lite billigare, men har en hel del fina träns också, däremot är det ju inte samma kvalite direkt.
Henri de rivel har också ett fint träns med remontgrimma har jag för mig, lite mellanpris på det skulle jag tro.

Senast ändrad av en moderator:

jag köpte ett träns från treadstone, och köpte till en remontnosgrimma till den, jag tycker det är snyggt iaf :) fast den är rätt tjock, funderar på att köpa en lite tunnare nosgrimma..

Tycker Claridge House Hannover tränset från Hööks är både snyggt och prisvänligt :D

EQL har ett enkelt träns med remontnosgrimma som är snyggt o helt ok läderkvalitet på. Ligger på 1200.

åhh vad fint det från Henri de Rivel var... var kan man köpa det?

Jag ska köpa ett remont till min. Och har fastnat för Globus Tanjas remont träns.. inte alls dyrt men lite orginelt...

Var kan man köpa dyon tränset??:love:...så fint:love:

Vet att Zaldi haft ett snyggt träns med remontgrimma, även Morris and Noland, men vet ej om de tillverkas längre. Dyon har ju, men tycker inte det är så himla snyggt!

Tror att CWD har ett antal olika remontgrimmor, bland annat med spännen som regleras på nosen!

:bow::bow: jag ska också köpa det :love: fast ska göra om pannbandet lite :angel:

*kl*

Trådkapar lite...

Någon som känner till om det finns att köpa träns med remontnosgrimma med platt nosdel, typ såhär? Det var ju vanligt förr, men jag har inte sett någon i "nytillverkning"?

Liknande trådar

Hästmänniskan Med anledning av diskussionen i en annan tråd (Vi som letar häst II) kände jag att jag ville fortsätta diskussionen om vad som är ett...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 633
Senast: Franken
·
Fritid Vilka företag är enklast att använda, till ett vettigt resultat och pris? Nån som har bra tips hur man får till snygga fotoböcker?
Svar
3
· Visningar
252
Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: Krålus
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka