Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har precis köpt ett. Chetak(?) har något som är jättefint och som inte heller är så dyrt. Annars kan du ju alltid köpa en lös remont grimma=lättast att hitta, och sedan sätta ihop den med andra tränsdelar.
Dyon har fina träns med remontgrimma.
Jacson är lite billigare, men har en hel del fina träns också, däremot är det ju inte samma kvalite direkt.
Henri de rivel har också ett fint träns med remontgrimma har jag för mig, lite mellanpris på det skulle jag tro.
jag köpte ett träns från treadstone, och köpte till en remontnosgrimma till den, jag tycker det är snyggt iaf fast den är rätt tjock, funderar på att köpa en lite tunnare nosgrimma..
Vet att Zaldi haft ett snyggt träns med remontgrimma, även Morris and Noland, men vet ej om de tillverkas längre. Dyon har ju, men tycker inte det är så himla snyggt!
Någon som känner till om det finns att köpa träns med remontnosgrimma med platt nosdel, typ såhär? Det var ju vanligt förr, men jag har inte sett någon i "nytillverkning"?
Hundavel & Ras Det kan ju vara en trevlig hund för det, men den har ju inget i avel att göra om den har kvarstående rädsla för underlag. Det är väl det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.