Träns med BRED nosgrimma

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Träns med BRED nosgrimma

Hittade ett träns idag som kom från waldhausen med riktigt bred nosgrimma! supersnygg! den var bredare än döberts och OS..

Ligger nog ganska bra i pris, men kvaliten vet jag inget om.. det jag kände på var mjukt iaf!

bild?
det måste vara nytt för det var inte med i förra katalogen..... synd bara att nästan alla träns som dom har bara finns i svart!

Det är nog snarare gammalt isf.. finns med i förra årets katalog..

Men hitttade det inte i deras sortiment på deras hemsida nu

Du kan beställa de flesta Stubben-tränsen / nosgrimmor genom H**ks, alltså även de som ej finns med i katalog!

Jag håller på bli galen för hittar inte en enda BRED nosgrimma som är "lös" utan att den sitter på ett kandar för 1000 spänn:cry:

Jag håller på bli galen för hittar inte en enda BRED nosgrimma som är "lös" utan att den sitter på ett kandar för 1000 spänn:cry:

Finns ju massor?
Skulle du ha engelsk eller aaschen?
Jag har hansbos breda nosgrimma kostar ca 200spänn och är helt ok kvalitet på.
22227472.jpg

Vill du ha utan den lilla remmen nertill har de en på horze för 500kr
http://horze.se/product_info.php?products_id=10501&n=M1&ZS=7cl9en6ur64prtoe4fiqb63677

Eller ska du ha JÄTTEbred nosgrimma? Mer än 5cm finns nog tyvärr inte billigt.

2008-07-26_regulus_dsc_0039.jpg

Kieffer ergonomic line III. På bildet har jeg byttet ut pannebåndet med et annet pannebånd.

Nesereima er ca 4.5cm bred. Kostet litt over 1000kr (bestilte fra Tyskland).

Hvis du søker på "kieffer ergonomic line III" (søk uten fnutter rundt..) i Google, får du treff i den butikken jeg kjøpte min trinse, som første treff :)

Senast ändrad:

Har beställt en bred nosgrimma från en sadelmakare.Mkt fint läder !! Ca 5,5 cm bred med fodringen. Den är svart med vitt foder. Supermjuk frän början. Betalade 800 kr för den..Vet inte hur jag ska lägga in bild. Nån som kan hjälpa mig ?

du måste börja med att ladda upp bilden på tex www.photobucket.com sedan använder du "adressen" som din bild får där och klistrar in den i ditt meddelande :)

Tack :laugh:
Jag gillar den själv otroligt mkt...Blev ju oxå ett mkt bra pris och jag fick den som jag ville..Kollade ju på Döbert och dylikt men tyckte dessa var för dyra..Så hittade jag denna tjej som gjorde denna underbara :d

Briana: Jag måste ju va här inne å bry mig vettu;) haha.. Höres!

Va smyger du runt för, haha..Ska lägga in dig o Milan i nån bra tråd ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 289
Dressyr Det är så irriterrande när man vet vad man vill ha, men inte hittar något. Jag har letat med ljus och lyckta (hittar inget bra svenskt...
2
Svar
20
· Visningar
4 299
Senast: Piaff
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30