Träns med BRED nosgrimma

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Träns med BRED nosgrimma

kl

Flash har en ordentligt brd nosgrimma på sitt dressyrträns. Kommer inte på märket nu bara.
1109003.jpg

Det är 2 olika träns faktiskt. Pannbandet är från B**jes och tränset är från ridsportshopen. Vill du ha pris och ytterligare info så PMa :d

:bow:

KL
Med risk för trådkapning, vet någon om det går att hitta en lös nosgrimma till kandar, den ska vara bred och inte allt för dyr! Kanske någon kopia på era flashiga märken ;)

ursäkta mig, men hur kan man köpa ett träns för över 2000?
d e ju typ två vintertäcken, en halv beg sadel, hö för ett halvår, 12 havresäckar eller nästan 4 nya ridbyxor.....

ja bara undrar....

(egentligen e ja så aundsjuk, ja önska att ja åxå hade dom pengarna att ja kunde köpa ett träns i den prisklassen, utan att behöva gå på gatan för att få pengarna till de..... )

man sparar? har redan täcken så det räcker, sadeln kostar 10ggr så mkt... :p

priorotering helt enkelt!

man sparar? har redan täcken så det räcker, sadeln kostar 10ggr så mkt... :p

priorotering helt enkelt!

haha, den dagen ja kan prioritera att köpa ett träns för dom pengarna, ska ja köpa en bukett rosor till dig. :D

fast d klart, du kanske e dressyrryttare, ja som "bara" rider i skogen kan inte alls förstå hur man kan lägga dom pengarna på ett träns.... men ja skulle mer än gärna ha möjligheten att kunna köpa! (för då skulle ja nog kunna köpa en häst som passar till tränset.... :angel: )

fast det är ju ändå en prioritering. jag har inte spec mkt pengar, det är det nog inte så många unga ryttare som har...

men jag reser inte, röker inte, dricker inte, äter aldrig ute, inte haft semester på flera år osv... hästarna är prio 1. :)

önskar ja kunde ha samma trogenhet till hästarna som du har. men det finns mycket annat i livet som vissa dagar är mycket roligare än hästen! *skäms lite*:crazy:

KL
Med risk för trådkapning, vet någon om det går att hitta en lös nosgrimma till kandar, den ska vara bred och inte allt för dyr! Kanske någon kopia på era flashiga märken ;)

Den här nosgrimman köpte jag i somras i Falsterbo (Kings Saddlery) för ca 150 kr :D

2306803490059748183S425x425Q85.jpg

men hallå en sån vill ja också ha! :D hoppas den finns på globen

*KL*

Zaldi träns, nosgrimman är ca 3 cm.

Mobilen186.jpg

Stubben nosgrimma (4 cm) på mitt zaldi träns.

182_8254.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 292
Dressyr Det är så irriterrande när man vet vad man vill ha, men inte hittar något. Jag har letat med ljus och lyckta (hittar inget bra svenskt...
2
Svar
20
· Visningar
4 299
Senast: Piaff
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka