träns! bilder*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: träns! bilder*

Lite tråd kap
men jag har en fårga, såg et super snyggt och kanon mjuk träns häromdagen. Märket var liknande en stegrande häst i vitt på röd bakgrund lr liknande. Någon som vet var det kana vara för något träns?

Passar på att putta upp! :)

Träns från OS som är som gjort för min ädla kille :love:
Har dock bytt ut tyglarna till ett par som jag haft sen innan, extra smala och jättemjuka:d Pannbandet glittrar fantastiskt fint i verkligheten!

Tack tack :D Jag är verkligen nöjd med det...Hur fint som helst...Perfekt när man kan få precis som man vill ha d :)

Mitt favoritträns:
26937085.jpg

Men bytte till detta pannbandet idag:
27013022.jpg

knappis

Här e mitt nya träns jag köpte igår :laugh:

tränset e från hööks o nosgrimman från horze. Ska skaffa U svängt pannband me massa bling sen också, detta e U svängt men har inte tillräckligt me bling :p

Sitter den lagon högt eller ska den upp lite?

Tycker de ser så fult ut när bettringarna sitter utanför nosgrimman men de kanske blir svårt att inte få de så när den är så bred även om man köper bett me mindre ringar.

09600.jpg

Snyggt!
Betyder det att det blev/blir en svart dressrysadel nu då? ;)

nu har jag höjt den 2 hål och det ser bättre ut men ringarna ligger fortfarande lite över, funderar på om jag ska skaffa ett bett med mindre ringar tycker de ser snyggare ut när bettringarna slutar under.

såhär ser de ut nu

de här bettet har ganska stora ringar, mitt andra har mindre men de är i mässing så de går ju inte, får köpa ett nytt bett med mindre.

15200.jpg

Tack! :)

silversvart: Blev ett helt annat träns när du hissade upp den lite :):D
Blev jättefint!

Senast ändrad av en moderator:

blev mkt snyggare nu! :) fin häst också älskar skimmlar :love:

jag tycker inte det gör så mkt med bettet, om hästen trivs med det så skulle jag inte ändra. men kan ju vara bra att ha tex ett med fasta ringar att växla med.

tack :laugh: ja hon går bra me de e ett vanligt ganska tjock tredelat bara.

hon e 6 år och vi ska starta vår första lokala dressyrtävling om några veckor :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka