Träningstävling Tolita Lörd 25 Sept

JessicaM

Trådstartare
Några bukisar som kommer dit? :D

Lenita vet jag nog iaf ;)
Några fler???

Jag kommer och tittar på, alldeles allena förmodligen, och vill hemskt gärna träffa fler western nissar :laugh:
Har ju ingen westernhatt så jag kommer ha på mig en sorts beige keps, så då vet ni vem jag är, bara komma fram o töla vettja :D

Sv: Träningstävling Tolita Lörd 25 Sept

Osäkert just nu, jobbar till kl 15 så vi får se om jag känner för det efter jag slutat för dagen.

Du får ta och skälla på min chef som sätter upp mig på jobb den helgen...;)

Ska faktiskt dit med nya pållen.Endast för miljöträning.Ska bli spännande.

jag ska dit
blir western ridning, pleasure och horsemanship för oss :)

Ainavi: Vart bor du då?

doleron: o du? :D

Lägg upp helbild på era pållar så man kanske känner igen dem på lördag ;D

jag är nyinflyttad i åmål, men hästen står i säffle

har ingen bra helbild på henne, men en långmanad halvklippt fjordning är lätt att känna igen ;)

jag är nyinflyttad i åmål, men hästen står i säffle

har ingen bra helbild på henne, men en långmanad halvklippt fjordning är lätt att känna igen ;)

Och det gillar domaren! Fast jag föredrar dem utan rakning...
dessvärre är domaren omutbar (utom om man kommer med mycket choklad - som tack till domaren efter tävlingen är slut).

Ainavi: Vart bor du då?
doleron: o du? :D

Lägg upp helbild på era pållar så man kanske känner igen dem på lördag ;D

Från Ainavi: Bor i Karlstad...lägger nog ut en bild efter tävlingen ;).Hästen har under sina 7 levnadsår enbart stått i sitt förra hem tills jag köpte honom för 3 månader sen.Aldrig varit ute på ståhej.Vågar nog inte lämna ut oss än :o.Så förhoppningsvis blir bilden efter tävlingen :)

ooh bra att veta. ska bunkra upp med choklad. fast risken finns ju att jag råkar nervöspeta i mig allt själv på väg upp :o

skulle gärna ha henne oklippt, men då blir det inte mycket ridning om man inte vill riskera att hon dör av värmeslag mitt i allt...

Ska bli så kul o titta på. Helst ville jag ju vara med men hästen är fortfarande inte helt bra, stel i bakpartiet så jag väntar med ridning för huvud tagit tills vetten tittat på han 8 oct..

Tror jag kommer runt kl 13.00 :)

vilken otur, men förhoppningsvis kommer det fler chanser i höst/vinter
om inte så har du ju hela nästa säsong :)

ett tips är ju att du kollar på dom klasser du själv är intresserade av att tävla så du får lite koll. fast jag hade iof själv aldrig sett någon tävling innan jag tog mig ut själv och alla inblandade överlevde. om jag inte minns fel gick det även riktigt bra :D

jag ska dit
blir western ridning, pleasure och horsemanship för oss :)

GRATTIS!!! Du vann väl alla 3 va!! :bow: Du red jättebra, önskar jag blir så bra i sadeln någon dag i framtiden :laugh:

Jag vågade inte gå bort o hälsa :laugh: Snart 30år o vågade inte hälsa *skrattar* :laugh:

Jag stod under tältet Blondt långt hår med röd jacka och en keps liknande sak på huvudet och för att matcha den röda jackan hade jag ett par rosa gummistövlar :D Vet inte om du såg mig men :)

Förresten har du fb? :idea:

och hon vann utan att domaren fick choklad - förrän efter att domaren kommit hem i värmen och tinat upp sina stelfrusna fingrar...

Från Ainavi: Bor i Karlstad...lägger nog ut en bild efter tävlingen ;).Hästen har under sina 7 levnadsår enbart stått i sitt förra hem tills jag köpte honom för 3 månader sen.Aldrig varit ute på ståhej.Vågar nog inte lämna ut oss än :o.Så förhoppningsvis blir bilden efter tävlingen :)

Okej,nu kan jag lägga ut en bild då jag inte var med så vi fick aldrig chansen på att göra bort oss ;)

002.JPG

061.JPG

225.JPG

Sista bilden var ju underbar! Härliga öron ;)

kryddelydd;
stackars domare!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka