Träningskompisarna

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 828
J

jappisen

Idag lyckades jag äntligen få med mig kameran till klubben för att fotografera vår lydnadsgrupp. Helt plötsligt slog dimman till jättefort och bilderna blev inte så bra och nästan alla träningsbilder blev helt suddiga av det dåliga vädret:( Så mycket för de träningsbilderna. Lyckades få få lite bilder på hundarna. ( BILDBOMB)

Min kille
P1012250.jpg

P1012266.jpg

P1012256.jpg

P1012252.jpg

P1012254.jpg

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Träningskompisarna

Vad fina dom är allihopa, ännu finare i verkligheten ;).

Trist att jag inte kunde komma idag, det gick så bra igår så jag kände verkligen för att träna idag igen.

Fast vi var iväg i förmiddags och tränade lite endå ;).

Sv: Träningskompisarna

Ja visst är dem :laugh:. Ja det var tråkigt att ni inte kunde komma men ni missade inget för det var svinkallt och ruggigt väder. Det var så fuktig luft.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 849
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
793
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 688
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka