Träningsbett med stång till STOR häst?

trailtokan

Trådstartare
Hej! Är det någon som vet var man kan få tag på extra breda stångbett? (15,5 cm och större) Jag tänkte närmast på ett "övergångsbett". Min vuxna kallblodskorsning behöver 15,5 cm, och det verkar som om min 2-års kallblodskorsning kommer behöva ännu större när han växt klart. Hur mycket till kommer han bredda i munnen tro? Han behöver 15,5 cm nu.

Sv: Träningsbett med stång till STOR häst?

Det verkar som om mina misstankar är bekräftade - det finns inga sådana bett till mina hästar, eller?:confused:

Sv: Träningsbett med stång till STOR häst?

jag har 12,5 delad stångbett från börjes, som min syter ibland lånar till sin fjording, och fjordingen har 14.5 i munnen annars och det passar bra...

annars så kan man låna bett om man känner ngn som har stångbett och testa sig fram :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 764
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 181
Senast: liiinnea
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 722
Senast: lizzie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 651

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar