Är ni många som vill ha kvar den, och det är ett populärt pass, så är de ju dumma om de tar bort det.Vi har också mycket LesMills, men framförallt är jag lite rädd att yinyogan ska dras ned på. Det står i infobrevet att allt ska fortsätta som vanligt men man vet ju aldrig. Men är det där det lite konstiga bokningssystemet är? Funkar det bättre nu?
(Tack @Mineur för taggen också!)
Men om det skulle komma fram något om det så kan man ju som medlem alltid säga sitt och hoppas på det bästa.
Jo, de har ju "poängsystem" så man kan boka ett visst antal pass beroende på vilken "nivå" man är.
De räknar på att man kan boka ett pass om dagen typ (7 pass på 7 dagar om man är på typ basnivå, sen 10 pass på 10 dagar och så 14 pass på 14 dagar om man är VIP...) och det systemet är ju hemskt mot nya medlemmar som vill komma med på populära pass
Våra mest populära (Bodyjam t.ex.) är man bara garanterad plats om man är vip och kan boka 2 veckor i förväg typ. Annars får man boka så fort man kan, och hoppas på det bästa
(Sen får man förvisso förmåner för varje nivå osv så helt illa är det ju inte , men just det med bokning stör mig, och många fler, enormt)
Det enda jag kan säga är ju att det troligtvis kommer bli väldigt rörigt i början innan allt faller på plats och man kommer in i rutiner (såväl personal som instruktörer och medlemmar) så man får nog ha en stor dos tålamod i början, och en det en chans ändå