Träning inför 3-års?

Sv: Träning inför 3-års?

Sen ska våran andra uppfödning visas i helgen på Strömsholm.[/QUOTE]

Vilket datum ska ni dit? Vad heter hästen?:) Jag ska också vara med! Vårt sto heter Indeur TS.

skickar pm då det inte är våran häst längre

Marshmallow skrev:
Panikie, hon är underbar!
Nu får du allt rapportera hur det går för er :-)

Tack så mycket, jo jag ska Rapporter hur det har gått för oss, nu är det bara knappt 1 vecka kvar :D

Hej tjejer!

Jag har en smula ångest och panik nu när 3-årstestet närmar sig. Löshoppningen och visningen är det nog inga problem med men vi ligger lite efter med ridningen. Han har strulat lite och tappat stinget så vi har fått backa tillbaka och börjat lite från början.

Så nu skulle lite råd från er sitta fint. Är det värt att låta ett proffs ta sig honom an såhär nära inpå provet. (Vi visar i Gävle den 12:e maj) Eller är det försent för dem att hinna få ordning på han?

Är det någon som känner en duktig visare som är bra på löshoppning också? Jag är lite nervöst lagd så jag vill inte visa han själv. Ni får gärna maila eller PM:a mig. Jag bor i Uppsala!

Skulle vara mycket tacksam för hjälpen!

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 058
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Mabuse
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 282
Senast: Grazing
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 735
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama