Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till crossfitlivetJag har fortfarande vansinnig träningsvärk sen passet i onsdags det är oerhört jobbet att tvätta händerna och ta på sig kläder bland annat. Men det börjar i alla fall kännas okej att ha armarna på skrivbordet
Blir imponerad både av dig och andra i tråden som pushar på även när det inte är roligt. Så fort jag inte har kul bryter jag passet och går och lägger migMen för sjutton. Jag sprang ju lite försiktigt imorse också. Första gången på en månad. Tappade helt motivationen med krånglande benhinnorna och sen var det nog faktiskt latheten som tog överhanden.
Jag orkade nog egentligen inte imorse heller, men kände ändå att jag lite behövde komma över tröskeln att ta mig ut överhuvudtaget.
Körde mitt absolut lättaste pass med 5 min gång, intervaller 1 min jogg och 1,5 min gång x 8, 5 min gång. Det var mest jobbigt innan och inte under tiden, men det var inget jätteflyt direkt och ganska långsam tid. Viktigast var dock att det blev av.
Blir imponerad både av dig och andra i tråden som pushar på även när det inte är roligt. Så fort jag inte har kul bryter jag passet och går och lägger mig
Men jag är imponerad ändå!Ja, alltså, det vill jag egentligen också göra men så påminner jag mig att vad jag nog vill ännu mer är att få en starkare, normalviktig och friskare kropp. Då kan jag inte sluta varje gång det bär emot, eftersom det är nästan varje gång Att ha bestämda pass att gå på hjälper också till, då bokar jag helt enkelt varje måndag.
Största anledningen till att jag har PT, jag måste helt enkelt gå. Padel är också bra, man bokar och betalar i förvägJa, alltså, det vill jag egentligen också göra men så påminner jag mig att vad jag nog vill ännu mer är att få en starkare, normalviktig och friskare kropp. Då kan jag inte sluta varje gång det bär emot, eftersom det är nästan varje gång Att ha bestämda pass att gå på hjälper också till, då bokar jag helt enkelt varje måndag.