Plötsligt hände det, min längsta runda någonsin!
Så nöjd och glad.Visa bifogad fil 70069
Hejja dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plötsligt hände det, min längsta runda någonsin!
Grymt bra jobbat!! Och vilket snittempo trots så lång distans! Härligt!!Plötsligt hände det, min längsta runda någonsin!
Heja dig!Plötsligt hände det, min längsta runda någonsin!
Tack! Jag skulle ut och jogga lugnt men lite längre än mina vardagliga typ 6 km. Tyckte att jag joggade rätt lugnt också. Sen började tanken om 15 km växa allt eftersom det kändes lätt. Efter 11 km ringde telefonen och då såg jag att tempot var bra mkt bättre än vad jag trodde. Blev lite stressad av det så jag spände mig lite sista biten. Men jag är verkligen jättenöjd då jag inte sprungit dessa tider ens på en tredjedel av distansen. Och största delen av rundan kändes behaglig.Grymt bra jobbat!! Och vilket snittempo trots så lång distans! Härligt!!
Kör du fortfarande styrketräning också? För när man gör det tycker jag aldrig att man känner sig fräsch i benen. Men annars är det bara att springa på. Kroppen vänjer sig allt eftersom. Du är duktig som kämpar på!2/1 intervaller avklarade.
Regn + rötter + instabil kropp är inte den bästa kombinationen så det blev automatiskt att jag tog det lugnt. Andningsmässigt ok men jag blir så trött i låren, någon som sitter inne med ngt bra tips?
Kör du fortfarande styrketräning också? För när man gör det tycker jag aldrig att man känner sig fräsch i benen. Men annars är det bara att springa på. Kroppen vänjer sig allt eftersom. Du är duktig som kämpar på!
Egentligen men har inte kört ben på 3 veckor pga livet.Kör du fortfarande styrketräning också? För när man gör det tycker jag aldrig att man känner sig fräsch i benen. Men annars är det bara att springa på. Kroppen vänjer sig allt eftersom. Du är duktig som kämpar på!