Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har jätte mycket eksem på båda händerna, både att det blir, rött, svullet, spricker, är jätte torrt och öppna sår och det kliar extremt och varje gång jag spritar gör det jätte ont. Har eksem hela tiden, ibland blir det lite bättre på sommaren men inte alltid. Inga Corona anpassade händer.Att använda handsprit dagen efter att man svingat runt en skivstång, hängt i räcke och liknande för första gången på länge var... intressant. Jag räknar till totalt 3 blåsor i händerna och de sviiider!
Idag har jag hyfsat fullt upp med aktiviteter relaterade till sambons födelsedag, men en halvlång promenad någon gång under dagen ska jag i alla fall få till. Annars har det blivit två pass crossfit och ett pass ridning denna vecka, och det är jag nöjd med!
I dag fick jag till en runda i för mig bra tempo. Antagligen lite hetsad av Runkeepern. 6,1 km sa den, 5 km sa stegräknaren.
Undrar om inte RK är mest rätt?
Jag vill ju inte bli stressad av tiden. Det får ju inte att ta bort tiden men jag tänkte att det borde gå att starta klockan när jag klär på mig, Då har klockan gått innan och jag vet inte hur länge.
Ja fast jag vill veta hur långt jag springer.Mät på mabra.se så slipper du fundera på steglängd och annat. Efter att ha läst i den här tråden har jag blivit mindre sugen på att köpa nån avancerad träningsklocka, känner på mig att jag kommer strunta i det för det blir för krångligt
Jag har en Huawei band 4 PRO som aktivitetsklocka. Den mäter sträcka och hastighet mm men om man inte sätter in mål eller larm så får man inga meddelanden under löpturen. Jag har valt larm på var 500m men får inget annat under löpturen utan kollar först efteråt, funkar jättebra för mig som annars stressar på.Ja fast jag vill veta hur långt jag springer.
Fast jag vill inte veta alls. Stressar ju lika mkt om jag kan se efteråt.Jag har en Huawei band 4 PRO som aktivitetsklocka. Den mäter sträcka och hastighet mm men om man inte sätter in mål eller larm så får man inga meddelanden under löpturen. Jag har valt larm på var 500m men får inget annat under löpturen utan kollar först efteråt, funkar jättebra för mig som annars stressar på.
Behöver du veta alls då? Blir du inte stressad av hur långt du springer också? Kanske prova att springa på känsla? Fundera ut en rimlig runda och sen avgöra vartefter du springer hur du ska göra, spelar sträckan någon roll?Fast jag vill inte veta alls. Stressar ju lika mkt om jag kan se efteråt.