Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips på träningstights som inte är genomskinliga tack![]()
2XU älskar jag på alla sätt och vis!Har ett par till löpning och ett par till fotbollen! Sköna, slitstarka och snygga! (och inte genomskinliga!)
Kostar en slant men häromkring brukar stadium outlet ha bra priser på dem emellanåt!
Förundras varje gång jag möter folk/ryttare/hundar utan reflexer när det är skymning/mörkt/dimma över hur dumma i huvet folk faktiskt är som inte tar på sig reflexer! Jag vill inte vara den som kör på en häst/hund eller människa för den delen bara för att dumhuvet inte orkade ta på reflexer..![]()
![]()
![]()
Tips på träningstights som inte är genomskinliga tack![]()
Jobbat sista dagen innan jul idag. Nu är jag ledig hela julhelgen. Fy tusan vad skönt! Firade med efterlängtad vinst i hockeyn ikväll (förlåt @Tassetass, vet att du gärna hade sett motsatt resultat).![]()
2XU älskar jag på alla sätt och vis!Har ett par till löpning och ett par till fotbollen! Sköna, slitstarka och snygga! (och inte genomskinliga!)
Kostar en slant men häromkring brukar stadium outlet ha bra priser på dem emellanåt!