Så bra! Även om ekonomin inte är på topp efter lång föräldraledighet har det varit så väl investerade pengar. Testade 30 dagar först och fortsatte nu med 30 dagar till.
Känns väldigt bra att de har kunskap om hur kroppen påverkas av en graviditet och att övningarna är gjorda därefter.
Man får filmer på varje övning och text med vad man ska tänka på, så det känns lätt att göra rätt och inte skada kroppen. Det är bara styrketräning med enkla hjälpmedel hemma, behövs hantlar, minibands och pilatesboll.
Har aldrig sysslat med styrketräning innan så känns bra att få hjälp med övningar och program utav proffs
Det är även en hel del fokus på kosten. Mer än vad jag trodde, tycker jag äter ganska nyttigt men har ätit alldeles för lite kan jag se i efterhand och för lite protein. En kostrådgivare hjälper till att räkna ut ditt behov och hur fördelningen protein, fett och kolhydrater. Man registrerar allt man stoppar i sig i deras webbapp.
Har väldigt bra stöd hemifrån med att få tid att träna och planera/laga mat, vet inte hur stor skillnad det gjort utan det stödet.
Varför sågar han idén?
Kan bara rekommendera. Kul att se "snabba" resultat i hur kroppen känns och ser ut, samtidigt som det känns långsiktigt hållbart och inte som vissa dieter man kör en kortare period för att sedan falla tillbaka.