@Islandshästryttare hyrvecka?! Det önskar jag att min ridskola också hade 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det kanske jag skulle göra. Vi har ett gäng sådana brustabletter hemma. Det har dock inte varit så fasligt varmt här borta, det var bara i torsdags som det var sådär riktigt monstervarmt med typ 30 grader. Sen typ 20 i fredags och runt 15 lördag-söndagMot tröttheten kan du pröva att ta vätskeersättning om du inte redan gjort det. Varma dagar i kombination med träning och extra svettning gör en lätt urlakad. Och då blir man sjukt sänkt. Så kan vara värt att prova.
Ja, jag får kanske börja planera in dagliga tupplurer under de närmsta dagarna. Idag var jag lite stressad och kom inte till ro, så jag gick upp och jobbade igen men kan å andra sidan knappt hålla ögonen öppna nu trots att klockan bara är halv nio.Bra att du lyssnar på kroppen @Mineur! Jag har också haft mycket trötthet på sistone. Kroppen svarar bäst om jag verkligen lägger mig och vilar när jag känner så. Vanligtvis blir jag piggare på kvällen sen och orkar göra i alla fall något litet.
Idag sprang jag ”på riktigt” för första gången på några veckor. Jättehärligt!Det blev en kuperad slinga i skogen, 8,3 km totalt. Jag hade mer kondis kvar än jag hade trott, det var skönt att jag inte tappat så mycket
![]()
@Islandshästryttare hyrvecka?! Det önskar jag att min ridskola också hade![]()
Jag läste först ”lika ont i ryggen idag”. Men det var ju himla skönt att det börjar bli bättre!Inte lika ont i ryggen idag. Hade som tur var massage inbokat idag så har precis kommit hem från den. Väldigt stel i nacken. Har slarvat med stretch eftersom vi har hållit på med hö som stressat oss så allt annat fått stå åt sidan. Men nu får det bli stretch varje dag igen!
Jag läste först ”lika ont i ryggen idag”. Men det var ju himla skönt att det börjar bli bättre!
Hmm kanske skulle fundera på det, verkar ju inte som man behöver mäta med en app eller liknande som för Vätternrundan. Så är väl lite öppet för tolkning om man kan dela upp det eller inte tänker jag. Jag tror 7 mil med min cykel på en dag riskerar att bli något för tufft i år. Har inte riktigt den grundträningen i år med cyklingen tror jag. Har en kronisk sjukdom så jag får tänka mig för lite hur jag belastar mig själv och min kropp.
Aha, säger du det... Okej! Jag hade/har inte kollat så noga på hur man ska registrera/skicka in sin cykling. Men vad fint isf, då ska jag också dela upp det isf, jag får ju inte cykla så mycket! Jag skulle kanske maila dem o fråga...
![]()
Det enda jag fokuserar på just nu är golf. Försöker vara på golfbanan i alla fall 3 gånger i veckan men gärna 4 om det går, så all min träningsenergi går dit just nu. Går rätt så bra och är väldigt roligt!![]()