Trane årsmodell 92

valentine

Trådstartare
Trane Vad anser ni om denna? Positiva/negativa komentarer :bump: Vill veta allt!! Vad skulle prisklassen hamna... ca.undefined

Sv: Trane årsmodell 92

Har en själv. Har bytt golvet, annars var den i väldigt fint skick när jag köpte den och har inte behövt underhållas särskilt mycket. Köpte till en lång bom och tog bort mellanväggen när jag skaffade förra hästen.

Skramlig, som alla transporter i den gruppen. Dock har den pallat en hel del sjöslag med hästar som inte är förtjusta i att åka, konstruktionerna är enkla och faktiskt mer rejäla än jag hade räknat med. Mattan (med runda mönster) är svårsopad.

Här i trakten får du en i hyfsat skick för 20 000 kr.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 297
Senast: malumbub
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 513
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: Piglet82
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
45 845
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka