Tränare och/eller klubb

P

Plingis

Är det någon som vet om det finns nån tränare eller något körsällskap eller bara nån kör-intresserad närmre än 18 mil från Skinnskatteberg?

Skinnskatteberg ligger i norra Västmanland. Det skulle funka med norra Västmanland eller södra Dalarna... Jag har letat igenom Kuskringen och Ridsportsförbundets tränarlista. Jag har googlat ridsällskap. Men hittar inget närmre än 18 mil från mig.

Hjälp! Snälla!

Sv: Tränare och/eller klubb

Tag kontakt med Örebro Fjordhästförening, http://www.fjordhast.org/
dom har flera körintresserade som både tränar och tävlar. I fjordvärlden är det gott om kuskar.
Lycka till!

Sv: Tränare och/eller klubb

Finns några mycket duktiga kuskar i Löa, strax norr om Lindesberg som är med i Örebrogänget. Det är väl nära så det räcker.

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 033
Övr. Hund Va några år sen jag va aktiv här i hunddelen men nu har det börjat rycka ordentligt i hundsugsnerven och även om det är nått år tills vi...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 983
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 741
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Väldigt, väldigt lång och komplicerad historia. Vet inte om det är rätt forumdel. Jag är 18 år, har flyttat hemifrån. Bor 10 mil från...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 725
Senast: LindgrenV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka