Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det nån som vet något om en tränare som heter Bengt Andersson och finns i Spanien nu? Han tränar hästar för Moon Racing och Krösarna tror jag..
Skulle gärna vilja ha lite info om var i Spanien han finns m.m
Hej! Jag vet en del om Bengt Andersson och Moon Racing för jag jobbar åt honom några dagar i veckan. Jag har bara inte sett din fråga tidigare. Vad vill du veta?
Starling! Har du sett att jag har skickat ett privat meddelande till dig..?
Iaf så ska jag antagligen jobba hos Bengt i vinter. Jag fick ett tel.nr. till honom men jag kom inte fram på det så därför tänkte jag höra lite om det va nån här som visste nåt. Men sen fick jag tag på honom iaf och han sku ringa upp nån kväll..men det ha han int så jag ska nog försöka igen..
Var exakt i Spanien är det Bengt håller till? Och vad jobbar du med hos honom då?
Hästmänniskan @lilsan
Upplever att du verkligen är kvar i hur en 17-åring resonerade kring häst. Lite "jag kan absolut allt tillräckligt bra för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.