Tränare i Spanien?

Sea

Trådstartare
Finns det nån som vet något om en tränare som heter Bengt Andersson och finns i Spanien nu? Han tränar hästar för Moon Racing och Krösarna tror jag..
Skulle gärna vilja ha lite info om var i Spanien han finns m.m

Hej! Jag vet en del om Bengt Andersson och Moon Racing för jag jobbar åt honom några dagar i veckan. Jag har bara inte sett din fråga tidigare. Vad vill du veta?

Starling! Har du sett att jag har skickat ett privat meddelande till dig..?
Iaf så ska jag antagligen jobba hos Bengt i vinter. Jag fick ett tel.nr. till honom men jag kom inte fram på det så därför tänkte jag höra lite om det va nån här som visste nåt. Men sen fick jag tag på honom iaf och han sku ringa upp nån kväll..men det ha han int så jag ska nog försöka igen..
Var exakt i Spanien är det Bengt håller till? Och vad jobbar du med hos honom då?

Sv: Tränare i Spanien?

JA, jag känner Bengt! Han bor i Spanien, där även jag bor. Han har precis tagit av hästarna från banan och tränar dom nu hemma ¨på gården.

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 124
Kropp & Själ Jag har nyss fyllt 50 och tycker att min mage har tappat formen helt,. Jag har svårt att dra in den över huvud taget. Har sen tidigare...
2
Svar
21
· Visningar
1 801
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 632
Senast: Maniac123
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
Svar
11
· Visningar
642
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka