Tränare akademisk ridkonst..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Yrja

Trådstartare
Någon som vet vart man hittar såna?
Vi är ett par tjejer som vill börja ta ut en tränare i ak. ridkonst och har väl en kille som vi ska prova ta ut nu. Men jag vet av erfarenhet att alla hästmänniskor inte går hem hos mig. Därför vore det bra om man kunde hitta flera att prova på om det skulle vara så att man inte delar samma tankar. Kanske också sänka priset en aning. :angel:

Så vart ska jag leta?

Jag bor i sthlm/uppsala-trakten om det är av betydelse.
 
Sv: Tränare akademisk ridkonst..

Någon som vet vart man hittar såna?
Vi är ett par tjejer som vill börja ta ut en tränare i ak. ridkonst och har väl en kille som vi ska prova ta ut nu. Men jag vet av erfarenhet att alla hästmänniskor inte går hem hos mig. Därför vore det bra om man kunde hitta flera att prova på om det skulle vara så att man inte delar samma tankar. Kanske också sänka priset en aning. :angel:

Så vart ska jag leta?

Jag bor i sthlm/uppsala-trakten om det är av betydelse.

Utdrag ur den nålade F.A.Q-en överst i forumet...

F.A.Q. - Vanliga frågor

Ny på forumet? Läs här först innan du ställer din fråga. Välkommen!


Först några forumregler:
- Efterlysningar av tränare hänvisas till annonssidorna, lite tips om hur du kan hitta en tränare finns nedan i FAQ'n också.
- Undvik personnamn, specifika tränare diskuteras inte. Däremot kan träningsmetoder tas upp men gör det på ett sätt som inte innehåller eller leder till personangrepp.

...


6. -Hur hittar jag en tränare i barockridning?

Sök på länksidorna så kan du hitta hemsidor till olika tränare. Du kan också söka på en sökmotor på Internet med sökorden ”barockridning” eller ”akademisk ridkonst”. Håll utkik i de vanligaste hästtidningarna, där kan du hitta annonser med helgkurser, det är ofta ett bra sätt att få kontakt med en tränare, samtidigt får du träffa andra som håller på med samma inriktning.


Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 786
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
29
· Visningar
1 723
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 544
Senast: Sasse
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 489
Senast: Pyrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp